Nu är nya räddningsstationen invigd
Det var stort intresse när den nya räddningsstationen i Borghamn invigdes. Cirka 100 personer hade slutit upp till Sjövallen. Ceremonin inleddes med att brandvärnet kom i sina fordon med poliseskort, från den gamla stationen till den nya vid Sjövallen. Kjell Zingmark från räddningstjänsten i Motala och Vadstena hälsade välkomna. Matthias Storm gav en bakgrund när han […]